Job 56 van 207


Report this listing

Solliciteren



IT service medewerker


Functie

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor de gebruikers en ondersteunt hun met allerhande vragen, dit doe je op een open en efficiënte manier.
  • Je verwerkt allerhande aanvragen zoals het opzetten van nieuwe systemen, beheer van applicaties, O365 taken,...
  • Je annalyseert problemen en indien nodig stuurt gespecialiseerde teams om deze problemen op te lossen.
  • Je werkt actief mee aan het verbeteren van de processen en systemen binnen het bedrijf.  Je krijgt de verantwoordelijkheid zelf kleine projecten te leiden en fungeert als 1ste lijnshulp.
  • Je coördineert en implementeert  projecten om zo de werkomgeving te verbeteren.

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een bachelordiploma of hebt al een eerste werkervaring achter de rug.
  • Goede talenkennis Nederlands en Engels, Frans is een pluspunt.
  • Je bent analytisch ingesteld en werkt probleemoplossend.
  • Je hebt een brede kennis van technologie op de werkplek: PC's, smartphones, Windows, O365 maw technologie kent geen geheimen meer voor je.
  • Je bent klantvriendelijk en service minded en hebt bovendien goede communicatieve vaardigheden.
  • Je kan je verplaatsen met de wagen.
  • Klanten: Particulieren
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Klanten: Key accounts
  • Key accounts opvolgen
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • Klanten: Bedrijven
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • Domein: Internetverkoop
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Domein: Postorderverkoop
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen

Aanbod

Bedrijfsinfo

Onze klant is één van de grootste havenoverslagbedrijven in Europa. Elk jaar behandelen Ze meer dan 60 miljoen ton bulk, breakbulk, goederen in containers en vloeistoffen. Wereldwijd ontwikkelen, behandelen en beheren we maritieme supply chain oplossingen voor internationale klanten in specifieke industriële sectoren.


  • Een fijne internationale werkomgeving
  • Een marktconformloon
  • Mogelijkheid tot vast in dienst
  • Onboarding

Solliciteren

Unique Beveren
+32 (0)3 204 10 40

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht